10 сесія 7 скликання

 

Додаток до протоколу

10 сесії Бабинецької сільської ради

                                                               7 скликання від 27.09.2016 року

 

РЕЗУЛЬТАТИ ПОІМЕННОГО ГОЛОСУВАННЯ ЗА РІШЕННЯ

10 сесії Бабинецької сільської ради 7 скликання від 27.09.2016 року

п/п

№ виборчого

округу

 

Прізвище, ім’я, по батькові депутата

№ рішення

 

Підпис

порядок

денний

76

77

78

79

80

81

82

83

1

1

Гром Анатолій Федорович

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

2

2

Перебийніс Володимир Миколайович

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

3

3

Безсмертний Іван Тимофійович

відсутній

 

 

4

4

Юрчук Микола Володимирович

за

за

за

не голосував

за

за

за

за

за

 

 

5

5

Кучерява Леся Іванівна

за

за

за

за

за

за

за

за

не голосував

 

 

6

6

Мацігура Людмила Алімовна

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

7

7

Стаднійчук Майя Юріївна

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

8

8

Вісьолкін Микола Васильович

відсутній

 

 

9

9

Свинар Марія Тарасівна

за

за

за

за

за

за

за

за

за

 

 

10

10

Середюк Василь Герасимович

відсутній

 

 

11

11

Лучук Олександр Петрович

за

за

за

за

за

за

за

за

не голосував

 

 

12

12

Безсмертна Антоніна Юріївна

за

за

за

за

не голосував

за

за

за

не голосував

 

 

13

сільський

голова

Равва Ольга Василівна

за

за

за

за

за

за

за

за

не голосував

 

 

 

Всього «за»

10

10

10

9

9

10

10

10

6

 

 

 

 

Всього «проти»

немає

немає

немає

немає

немає

немає

немає

немає

немає

 

 

 

 

Всього «утримались»

немає

немає

немає

немає

немає

немає

немає

немає

немає

 

 

 

 

 

 рішення

прийнято

 рішення

прийнято

рішення

прийнято

рішення

прийнято

рішення

прийнято

рішення прийнято

 рішення

прийнято

рішення

прийнято

 рішення

прийнято

 

 

 

 Підписи:


БАБИНЕЦЬКА     СІЛЬСЬКА      РАДА

Погребищенського району

Вінницької області

22224                                   с. Бабинці                                 тел. 2-35-87

---

 

 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

від  15  січня  2016  року   № 45                                   4  сесія 7 скликання

с. Бабинці

 

Про внесення змін  до Регламенту Бабинецької   

сільської  ради сьомого скликання

 

     Відповідно до Закону України «Про внесення змін до статті 59 Закону  України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо поіменних голосувань», за погодженням з постійними комісіями сільської ради з питань  екології, земельних відносин та природокористування,питань бюджету, соціально-економічного і культурного розвитку та соціального захисту населення   сільська рада ВИРІШИЛА:

 

  1. Внести до Регламенту Бабинецької сільської ради сьомого скликання, затвердженого рішенням 2 сесії 7 скликання від 07.12.2015  №24 такі зміни:   Статтю 36 викласти в такій  редакції:

     Стаття 36.  Відкрите поіменне голосування.

    36.1. Для прийняття рішень, з’ясування волевиявлення депутатів ради  на пленарних засіданнях ради проводиться відкрите поіменне голосування, окрім випадків, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26,  пунктами 1, 29 і 31 статті 43 та статтями 55, 56 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», в яких рішення приймаються таємним голосуванням. Підрахунок голосів здійснюється Лічильною комісією, утвореною у порядку, передбаченому ст. 23 цього Регламенту.

    36.2. Дані про результати поіменного голосування є відкритими для всіх, секретар ради надає їх на прохання депутатів ради.

    36.3. Результати поіменного голосування підлягають обов’язковому оприлюдненню на офіційному веб-сайті ради та наданню за запитом відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

     36.4. Всі результати поіменних голосувань  розміщуються на офіційному веб-сайті сільської ради в день голосування і зберігаються протягом необмеженого строку.

    36.5. Результати поіменного голосування є невід’ємною частиною протоколу сесії ради.

 

       4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань  екології, земельних відносин та природокористуван-ня (голова  Мацігура Л.А.)та з питань бюджету, соціально-економічного і культурного розвиткута соціального захисту населення( голова

Безсмертний І.Т.)

 

Сільський голова                                               О.В. Равва

 

 

 

БАБИНЕЦЬКА     СІЛЬСЬКА      РАДА

Погребищенського району

Вінницької області                 

                                    22292                                   с. Бабинці                                 тел. 2-35-87                                                                                                                                                                                              

---

 

 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я       

 

                                                                            

21 березня  2016 року   №52                                        6 сесія  7  скликання

с. Бабинці

 

Про внесення змін до рішення 2 сесії

сільської ради 7 скликання від 07.12.2015р.

«Про бюджет сільської ради на 2016рік »

 

  

            Керуючись  ст.26, ст.59, ст.65Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ст.14, ст.78 Бюджетного кодексу України сільська  рада  В И Р І Ш И Л А :

     1. Внести зміни до видаткової  частини бюджету по загальному фонду за рахунок  коштів вільного залишку, який утворився станом на 01.01.2016р.     З них:

направити на КФК 010116 «Органи місцевого самоврядування» – 62600,00 грн.

         КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 10000 грн.

 (підписка періодичних видань - 3000,00 грн., придбанняканцелярськихтоварів – 6000,00 грн., придбання електролічильника – 1000,00 грн.)

         КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» – 51100,00 грн.  (за послуги по обслуговуванню аналітично-інформаційної системи «Місцеві бюджети рівня села,селища» - 1600,00 грн, за послуги по обслуговуванню програми «М.Е.DOCIS» - 1600,00 грн, за програму автоматизованого ведення книг по господарського обліку – 1800,00 грн., на оплату послуг інтернет зв’язку - 3100,00 грн., оплата послуг зв’язку – 1200,00 грн., оплата послуг банку – 1000,00 грн., друкування інформаційних матеріалів в газеті «Колос» - 1500,00 грн, обслуговування веб сторінки – 200,00 грн., за заправку і ремонт катриджів – 3500,00 грн., видатки на відрядження – 3600,00 грн., придбання матеріалів для поточного ремонту приміщення сільської ради – 32000,00 грн.).

      КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» - 1500,00 грн. (екологічний податок – 1000,00 грн., внески до асоціації органів місцевого самоврядування – 500,00 грн.)

 

 направити  на КФК 100203“Благоустрій” – 6500,00 грн.

         КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» – 6500,00грн.

 (поточний ремонт автозупинки – 1000,00 грн., поточний ремонт ритуальної каплички на кладовищі в с.Бабинці – 500,00 грн., поточний ремонт вуличного освітлення – 2000,00 грн., грейдерування доріг – 1500,00 грн., придбання матеріалів для поточного ремонту пам’ятників – 1500,00 грн.,)

   

 направити  на КФК 110201 „Бібліотеки” – 3050,00 грн.

        КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 2500,00 грн.  (підписка періодичних видань – 2000,00 грн., придбанняматеріалів для поточного ремонту – 500,00 грн.) 

       КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» – 550,00 грн.  (за медогляд працівників – 150,00 грн, видатки на відрядження – 400,00 грн.)

 

направити  на КФК 110204 „Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу” – 9800,00 грн.

       КЕКВ 2210 «Предмети,матеріали,обладнання та інвентар» - 7500,00 грн.

 (придбанняматеріалів для поточного ремонту – 6500,00 грн., придбання електролічильника – 1000,00 грн.)

       КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» – 2300,00 грн.  (за медогляд працівників – 300,00 грн, виготовлення проектно-кошторисної документації на поточний ремонт Будинку культури – 2000,00 грн.)

 

 направити на КФК 090412 «Інші видатки на соціальний захист населення» -  6000,00 грн.;

       КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню» - 6000,00 грн. (надання матеріальної допомоги учасникам АТО, на проходження реабілітації та лікування).

 

 направити на КФК 090501 «Організація та проведення громадських робіт» - 5000,00 грн.

       КЕКВ 2111 «Заробітна плата» -  4000,00 грн.,

       КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» - 1000,00 грн. 

 

 направити на КФК 170703  «Видатки на проведення робіт пов’язаних із будівництвом та реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг» - 70000,00 грн.;

       КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» - 70000,00 грн.

 

направити  на КФК 250404  «Інші видатки» - 24000,00 грн.;

       КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» - 24000,00 грн. (участь у співфінансуванні проекту «Розвиток фізкультури і спорту, як утвердження

здорового способу життя шляхом реконструкції та відновлення спортивної

зали в приміщенні школи с.Бабинці Погребищенського району Вінницької

області», виготовлення проектно-кошторисної документації на оформлення громадських пасовищ, для передачі у комунальну власність – 9000,00 грн.).

 

     2. Збільшити дефіцит розвитку сільського бюджету спеціального фонду джерелом якого визначити надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду за рахунок коштів вільного залишку, який утворився станом на 01.01.2016 року, на суму -  39000,00  грн..

З них:

направити на КФК 010116 «Органи місцевого самоврядування» – 39000 грн.

      КЕКВ 3110 «Придбання предметів та обладнання довгострокового користування» -  39000,00 грн. (на придбання оргтехніки – 15000,00 грн., мотокоси – 3000,00 грн., бензокоси – 3000,00 грн., придбання метало- пластикових вікон – 18000,00 грн.)

 

     3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, соціально-економічного і культурного розвиткута соціального захисту населення(голова комісії Безсмертний І.Т.).

 

 

          Сільський голова                                                    О.В.Равва

 

 

Результати голосування за дане рішення:

Гром Анатолій Федорович  -  за,

Перебийніс Володимир Миколайович -  за,

Безсмертний Іван Тимофійович –  за,

Юрчук Микола Володимирович –  за,

Кучерява Леся Іванівна – за,

Мацігура Людмила Алімовна – за,

Середюк Василь Герасимович – за,

Безсмертна Антоніна Юріївна – за.

 

БАБИНЕЦЬКА     СІЛЬСЬКА      РАДА

Погребищенського району

Вінницької області                 

                                    22292                                   с. Бабинці                                 тел. 2-35-87                                                                                                                                                                                              

---

 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я       

                                                                            

27 вересня   2016 року   №  82                                   10  сесія  7  скликання

с. Бабинці

 

Про  затвердження Положення та

складу тендерного комітету  в          

Бабинецькій сільській раді 

 

 

         Відповідно до  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.11 частини1 ст. 8 та ч.5 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі в Україні від 30.03.2016 р. № 557 «Про затвердження типового Положення «Про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» та    з метою забезпечення проведення закупівель товарів, робіт, послуг за кошти сільського бюджету,    сільська рада ВИРІШИЛА:

 

      1. Затвердити Положення про тендерний комітет  Бабинецької    сільської ради Погребищенського району Вінницької області                        (додаток  2).

 2. Створити тендерний комітет Бабинецької сільської радиПогребищенського району Вінницької області та затвердити його склад

(додаток 3).

3.  Розмісти це рішення на офіційному веб - сайті сільської ради.

4. Це рішення набирає чинності з 27 вересня 2016 року.

          5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  постійну комісію з питань бюджету, соціально-економічного і культурного розвитку та соціального  захисту населення (голова  Безсмертний І.Т.).

 

 

Сільський голова                                                О.В. Равва

 

БАБИНЕЦЬКА     СІЛЬСЬКА      РАДА

Погребищенського району

Вінницької області                  

                                    22292                                   с. Бабинці                                 тел. 2-35-87                                                                                                                                                                                              

---

 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я       

                                                                           

28 вересня   2016 року   № 81                                      10  сесія  7  скликання

с. Бабинці

 

Про  затвердження Положення про

впровадження та експлуатацію в

Бабинецькій  сільській раді системи

електронних закупівель.

 

 

         Відповідно до  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про публічні закупівлі», розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.05.2015року №501-р «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів», Розглянувши клопотання сільського голови з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, формування конкретного середовища та запобігання проявам корупції  і зловживання службовим становищем сільська рада ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Положення про впровадження та експлуатацію в Бабинецькій   сільській раді системи електронних закупівель, що додається.

2.  Встановити, що всі товари, роботи і послуги, вартість яких перевищує суми визначені Законом України «Про публічні закупівлі» закуповуються розпорядником та одержувачами місцевих коштів в  Бабинецькій  сільській раді згідно з Положенням.

3.  Розмісти це рішення на офіційному веб - сайті сільської ради.

4. Організацію виконання рішення покласти на керівників розпорядників та одержувачів  місцевих коштів установ та підприємств  Бабинецької  сільської ради.

          5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  постійну комісію з питань бюджету, соціально-економічного і культурного розвитку та соціального  захисту населення (голова  Безсмертний І.Т.).

 

 

Сільський голова                                                О.В. Равва

                                                                                                       Додаток  1                         

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 10 сесії                                                              Бабинецької     сільської ради                                          7 скликання

27 вересня2016  № 82

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про тендерний комітет Бабинецької   сільської ради

Погребищенськогорайону Вінницької області

 

  1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету Бабинецької  сільської ради Погребищенського району Вінницької області,  а також його права, обов’язки та відповідальність.
  2.  Тендерний комітет Бабинецької  сільської ради Погребищенського району Вінницької області (далі - комітет) - посадові особи апарату Бабинецької   сільської ради Погребищенського району Вінницької області та її виконавчого комітету, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.
  3.  Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
  4.  Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

 

ІІ. Засади діяльності тендерного комітету

 

  1.  Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються рішенням Бабинецької сільської ради Погребищенського району Вінницької області. До складу комітету входять не менше п’яти осіб.
  2.  До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, депутати сільської, районної та обласної ради.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами Бабинецької  сільської ради Погребищенського району Вінницької області та учасника, чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

  1.  Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається рішенням Бабинецької   сільської ради .

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету.

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений його головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника голови та  секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та вирішенні інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

  1.  Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за  присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

  1.  Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

2.7.Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

 У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

планування закупівель, складання та затвердження річного плану

закупівель;

здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедур закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

здійснення інших дій, передбачених Законом.

2.8.Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання: питань організації та здійснення закупівель.

2.9.Члени комітету мають право:

брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів укладених відповідно до Закону;

виносити питання на розгляд комітету;

прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється навеб-порталі Уповноваженого органу;

одержувати від структурних підрозділів апарату Бабинецької  сільської ради Погребищенського району Вінницької області та її виконавчого комітету інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

вносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

ініціювати створення робочих груп з числа посадових осіб апарату Бабинецької   сільської ради Погребищенського району Вінницької області та її виконавчого комітету, а також інших осіб  Бабинецької сільської ради Погребищенського району Вінницької області: метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.10.Члени комітету зобов'язані:

брати участь у всіх його засіданнях особисто;

організовувати та проводити процедури закупівель;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.11.Голова комітету:

організовує роботу комітету;

приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

визначає дату і місце проведення засідань комітету;

пропонує порядок денний засідань комітету;

веде засідання комітету;

уносить на розгляд сільського голови пропозиції щодо змін у складі комітету;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

  1.  Секретар комітету забезпечує:

ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель; дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-портал Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

  1. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.
  2. 3а порушення вимог, установлених Законом та нормативно правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.
  3. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

 

 

Секретар сільської ради                                         А.Ю.Безсмертна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток  2

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 10  сесії                                                              Бабинецької  сільської ради                                          7 скликання

27 вересня 2016  №  82

 

 

 

 

СКЛАД

тендерного комітету Бабинецької   сільської ради

Погребищенського району Вінницької області

 

 

Голова комітету:

Равва О.В.

 сільський голова Погребищенської сільської ради

Заступник голови тендерного комітету:

Кучерява Л.І.

Бухгалтер сільської ради

Секретар тендерного комітету

Безсмертна А.Ю.

Секретар сільської ради

Члени тендерного комітету

Лучук О.В.

Касир сільської ради

 

Лучук  О.П.

Землепорядник сільської ради

 

 

 

Секретар ради                                                        А.Ю.Безсмертна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

       Додаток  3

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 10  сесії                                                              Бабинецької  сільської ради                                          7 скликання

27 вересня 2016  №  ____

 

 

Положення

 

про впровадження та експлуатацію в Бабинецькій  сільській раді

 

системи електронних закупівель

 

1. Загальні положення

 

 1.1. Це Положення встановлює загальний порядок організації придбання товарів, робіт і послуг, очікувана вартість закупівлі яких не перевищує суму, визначену статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

 

 1.2. В даному  Положенні наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

 

електронний майданчик– апаратно-програмний комплекс (програмне забезпечення), що функціонує в мережі Інтернет, який забезпечує замовникам безоплатну реєстрацію та користування сервісами системи електронних закупівель з автоматичним обміном інформацією щодо процесу закупівлі товарів, робіт, послуг на електронних майданчиках;

 

аукціон– здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця згідно з процедурою, встановленою цим Положенням;

 

закупівля– придбання замовником товарів, робіт, послуг на електронних майданчиках у порядку, встановленому цим Положенням;

 

користувач системи– суб’єкт господарювання, який зареєструвався в системі електронних закупівель;

 

суб’єкт господарювання- учасник процедури закупівель, замовник;

 

електронна система закупівель- інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;

 

 Термін «учасник процедури закупівель» та «замовник» вживаються в цьому Положенні у значенні, наведеному в Законі України «Про публічні закупівлі».

 

2. Сфера застосування Положення

 

 2.1. Це Положення застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), робіт і послуги (послуг) дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та не перевищує для закупівлі товарів і послуг 200 тисяч гривень, а для  робіт - 1 мільйон 500 тисяч гривень.

 

 2.2. Дія цього Положення не поширюється на закупівлю товарів, робіт та послуг:

 

 - з розрахунково-касового обслуговування при здійсненні банківських операцій;

 

 - товарів, робіт і послуг за кошти кредиторів, позик, що надані міжнародними фінансовими організаціями, та тих, що надаються нерезидентами;

 

 - послуг, необхідних для здійснення місцевих запозичень, управління, обслуговування і погашення місцевого боргу;

 

 - банківських послуг;

 

 - адміністративних послуг;

 

 - товарів, робіт і послуг, пов’язаних із участю посадових осіб сільської ради та її виконавчого комітету  у міжнародних заходах з метою представництва села;

 

 - товарів, робіт і послуг, на які встановлено фіксовані та регульовані ціни;

 

 - товарів, робіт і послуг, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України «Про державну таємницю»;

 

 - послуги з організації концертних програм та театральних вистав;

 

 - товарів, робіт і послуг, пов’язаних із участю посадових осіб сільської ради та її виконавчого комітету у загальноміських офіційних заходах з нагоди державних, міських свят та знаменних дат;

 

 - проведення культурно-мистецьких акцій, інформаційно-просвітницьких заходів як в Україні, так і за її межами (виставки, виступи художніх колективів, конференції, виготовлення фільмів, відеороликів);

 

 - проведення учнівських олімпіад, конкурсів, конференцій, міжгалузевих та спортивних заходів тощо;

 

 - аварійні роботи мереж централізованого опалення, гарячого і холодного водопостачання, каналізації, електричних мереж, ліфтового господарства;

 

 - послуг на підставі договору цивільно-правового характеру;

 

 - інші товари, роботи і послуги, перелік яких наведено у ч.3,ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»;

 

 - якщо аукціон було двічі відмінено через відсутність пропозицій, на умовах, зазначених в оголошенні про проведення закупівлі.

 

3. Реєстрація в системі електронних закупівель

 

 3.1. Замовник реєструється в системі у відповідності до регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним.

 

 3.2. Замовник має право зареєструватись на декількох електронних майданчиках.

 

                              4. Порядок здійснення закупівель

 

 4.1. Замовник з метою придбання визначених товарів, робіт, послуг оприлюднює в системі звіт про укладенні договори (звіт про укладений договір).

 

 4.2. В звіті замовник зазначає:

 

 - найменування замовника, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження;

 

 - вартість товару, роботи чи послуги;

 

 - найменування предмета закупівлі та код відповідно до державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010, єдиного закупівельного словника CPV, Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013;

 

 - кількість товарів, обсяг робіт, послуг;

 

 - місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

 

 - строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

 

 - технічні та/або якісні характеристики закупівлі;

 

 - іншу необхідну інформацію.

 

 4.3. Одночасно з розміщенням звіту замовник повинен оприлюднити в системі повідомлення про рішення укладання договору та договір на придбання товару, виконання робіт, надання послуг.

 

 4.4. Замовник оприлюднює інформацію по закупівлі в системі у строки визначенні Законом України «Про публічні закупівлі».

 

 4.5. У разі винятку замовник керуючись статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» застосовує переговорну процедуру. Обґрунтування для застосування переговорної процедури замовник використовує відповідно до умов частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»та укладає договір про закупівлю після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.

 

 Має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.

 

 4.6. У разі технічної та економічної потреби (винятку), маючи за мету отримати конкурентну ціну, замовник застосовує допорогову закупівлю керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель». Оприлюднює інформацію по закупівлі в системі у строки визначенні Законом України «Про публічні закупівлі».

 

 Договір на придбання товару, робіт, послуг укладається між замовником і переможцем не раніше ніж через 2 робочі дні та не пізніше 20 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця, а в разі скорочених закупівель не раніше ніж 1 робочий день та не пізніше 5 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.

 

 Після укладення договору на придбання товарів, робіт, послуг замовник зобов’язаний його оприлюднити в системі протягом 2 робочих днів з моменту його укладення з урахуванням вимог законодавства України.

 

 У випадку неукладення договору протягом строку, визначеного в пункті 4.6 цього Положення, замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила система з тих, що залишилися, та діє у порядку, передбаченому главою 4 цього Положення.

 

 У разі якщо аукціон визнаний таким, що не відбувся в зв’язку з відсутністю пропозицій, замовник повторно оголошує про проведення закупівлі у порядку, передбаченому наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель».

 

 4.7. Якщо вартість закупівлі товару (товарів), робіт і послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а для  робіт 1 мільйон 500 тисяч гривень – Замовник проводить відкриті торги згідно статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі».

 

5. Порядок оскарження результатів закупівель

 

 5.1. Користувач Системи, права та інтереси якого порушені в процесі проведення закупівель, має право оскаржити такі рішення, дії або бездіяльність протягом 1 робочого дня з моменту їх вчинення.

 

 5.2. Скарга подається користувачем Системи в електронній формі через сервіс Системи та повинна містити таку інформацію:

 

 - ідентифікаційні дані особи, що подала скаргу (найменування, код ЄДРПОУ- для юридичних осіб-резидентів; ПІБ, місце реєстрації (проживання) - для фізичних осіб; найменування, реєстраційний номер, країна резиденства - для юридичних осіб-нерезидентів);

 

 - номер оголошення про проведення закупівель, які оскаржуються;

 

 - підстави подання скарги (обставини, з яких скаржник вбачає порушення закупівлі);

 

 - вимоги до особи, дії якої оскаржуються, та їх обґрунтування.

 

 5.3. Особа, дії якої оскаржуються, не пізніше 2 робочих днів з моменту реєстрації скарги в Системі та до моменту укладення договору за результатом проведених закупівель, зобов’язана її розглянути з прийняттям рішення про наявність або відсутність порушень закупівлі, заходи, що вживатимуться для їх усунення, та оприлюднити в Системі. У випадку пропуску терміну, скарга може бути залишена без розгляду.

 

 5.4. До розгляду скарги для отримання консультації можуть залучатися експерти та спеціалісти, які не є пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.

 

 5.5. Процес розгляду скарги не зупиняє процес проведення закупівель.

 

                                                     6. Прикінцеві положення

 

 6.1. Це Положення набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення.

 

 

 

 Секретар  сільської ради                           А.Ю.Безсмертна